Poniedziałek, 11 Grudzień 2023 r. , Damazego, Waldemara
Jak przygotować portfolio copywritera?
4

Najprawdopodobniej już w jego trakcie będziesz mógł zrealizować kilka prostych zleceń. Przygotowane w ich ramach teksty umieść w swoim pierwszym portfolio. Nie martw się tym, że nie są one zupełnie idealne i że mógłbyś napisać je lepiej. Z czasem, gdy zdobędziesz pewien warsztat i nabierzesz większej wprawy, każdego dnia będziesz pisać świetne artykuły, dzięki czemu twoje portfolio wypełni się wprost samoistnie.
A portfolio jest obowiązkową wizytówką każdej osoby pracującej w branży kreatywnej. Mają je wszyscy profesjonalni copywriterzy. Zanim klient da ci zlecenie, będzie chciał zapoznać się z próbką twoich tekstów, poznać twój styl i przekonać się, jakie masz w ogóle umiejętności. W portfolio zawsze umieszczaj więc wyłącznie te naprawdę najlepsze artykuły.
Nawet najlepszemu copywriterowi czasem zdarzy się popełnić jakiś fatalny tekst, jednakże do tych porażek nie musisz się przyznawać przed innymi, a już na pewno nie powinieneś prezentować ich klientom, z którymi chcesz dopiero zacząć współpracę. Znajdź więc takie swoje teksty, które najlepiej obrazują twój styl. Możesz też stworzyć pewne treści specjalnie z myślą o portfolio. Czasem warto bowiem poświęcić im ciut więcej uwagi. To one mają być przecież twoją wizytówką.
Innym genialnym pomysłem będzie natomiast założenie własnego bloga internetowego. Nawet kurs na copywritera często zachęca początkujących do kierowania własnymi stronami. Są one zdecydowanie mile widziane i w portfolio, i w CV. Zleceniodawcy zawsze patrzą bardziej przychylnym okiem na tych copywriterów, którzy nie tylko tworzą treści dla stron, ale również sami się tymi stronami zajmują.

Drukarnia Arti-Bau zajmuje się cyfrowym drukowaniem etykiet. W naszej drukarni wykorzystujemy materiały najwyższej jakości, dzięki czemu druk jest trwały i wytrzymały. Druk powstaje na bazie atramentów UV. W naszej ofercie opartej na cyfrowym druku na wąskiej wstędze proponujemy...

Reklamowe24 to jeden z największych dystrybutorów gadżetów marketingowych w naszym kraju. Od ponad 10 lat zajmujemy się sprzedażą produktów zwiększających rozpoznawalność polskich przedsiębiorstw. Stawiamy na wysoką jakość naszego asortymentu, który posiada niezbędne certyfikaty i...

Marcin Tyrański jest niezwykle utalentowanym freelancer, który specjalizuje się w kampaniach Google Ads. Z jego wiedzą i doświadczeniem, każde zlecenie jest realizowane z niezwykłą starannością i dbałością o szczegóły. Freelancer jest pasjonatem marketingu cyfrowego, co znacznie...